Učitelé a lektoři online výuky kurzů italštiny v Českých Budějovicích
Seznam lektorů italštiny v Českých Budějovicích vyučujících online kurzy italštiny v jazykových školách v Českých Budějovicích nebo soukromě v individualních lekcích italštiny. Lektoři jsou řazení podle počtu a kvality hodnocení od svých studentů bez ohledu na to, zda učí v jazykové škole nebo poskytují soukromou výuku. Hranice mezi soukromým lektorem a jazykovou školou není ostrá; profesionální soukromé lektory považujeme za malé jazykové školy. Informujte se, zda je možné jít k lektorovi na ukázkovou hodinu a zda má volnou kapacitu v kurzu vaší pokročilosti.
Lektor jazykového kurzuNikol
Lektorka, která Vás naučí milovat Itálii
Trpělivá a zodpovědná lektorka, která Vám pomůže zlepšit si své italské dovednosti. Má dlouholetou praxi ve výuce italštiny, od začátečníků až k velmi pokročilým studentům. V čem lektor vyniká
Vzdělání a praxeMomentálně dokončuje studium v oboru Italská filologie a výuce italštiny se věnuje již několik let. Má za sebou půlroční studijní pobyt v Římě, v rámci kterého absolvovala kurz italštiny úrovně C2. Dlouholetá praxe ve výuce italského jazyka všech úrovní a individuální přístup ke každému studentovi. |
|
5 osobních zkušeností studentů |
|
Blanka Znojmo
Majitel firmy RK Látku vysvětlila dobře a trpělivost…29.9.2020, IP 212.4.155.xxx …byla obrovská,projev měla velmi klidný a srozumitelný.
Jan Vlček
Sales R.D.I. Neratovice super7.3.2018, IP 90.183.129.xxx
Pavlína Masaříková
úřednice Okresní hospodářská komora Šumperk Paní lektorka Nikol je sympatická,…12.10.2017, IP 188.116.70.xxx …trpělivá a moc ochotná. Vždy mi vyšla vstříc, když bylo třeba. Na každé lekci se mi líbilo propojení jak zábavných aktivit (poslech, videa), tak těch méně zábavných jako je gramatika :). Nejvíc vyzdvihuju konverzování na různá témata, i doplňující otázky během lekce, kdy jsem musela hned reagovat. Pro mě skvělá zkušenost. |
|
Ukázat další hodnocení (2) Ohodnotit lektora |
Online kurzy italštiny (internetové, skype) můžete studovat odkudkoliv.
|
|
|
|
|
|